هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

دو سالگی

1393/2/20 14:37
نویسنده : مامان اعظم
336 بازدید
اشتراک گذاری

دو سالگی

شنیده بودم ... دو سالگی یعنی یک جهش تازه برای کودک نو پایی که استقلال کامل فکری و تجربه های تازه میخاد یکی یکی و با حواس پنجگانه خودش بدست بیاره... حالا به هر قیمتی....!

دو سالگی یعنی ... عبور از مرز کودکی به خردسالی... یعنی پرسشهای طولانی و بی انتها یعنی بپرس و باز هم بپرس....

دو سالگی یعنی ...اولین مامان و بابا  دوست دارم معنی دار! و به جا!

دو سالگی یعنی ...به فراموشی سپردن تمام دلخستگی ها و فرسودگیهای روزت با یک جمله شیرین کودکانه!

دو سالگی یعنی ...آغاز آموزشهای کلاسیک و خستگی ناپذیر...

دو سالگی یعنی... شمع های کیک تولدم رو خودم خاموش میکنم!

دو سالگی یعنی... کفش و لباسم رو خودم انتخاب میکنم...

دو سالگی یعنی... دستهای کوچولوی گریزان از دست مادر!

دو سالگی یعنی...شروع بایدها ونبایدها!...

دوسالگی یعنی ... اولین قدمهای کنجکاو و خستگی ناپذیر به سوی آینده ای مبهم!

دو سالگی یعنی شور و شوق و نشاط و پویش و بالندگی

دوسالگی یعنی...بلعیدن زندگی با تمام وجود... یعنی خواستن به معنای واقعی...

دوسالگی یعنی ... گریه های زود گذر و قهقهه های عمیق و پرهیاهو!

دو سالگی یعنی...باز هم نع... یعنی مخالفم... یعنی من هم هستم! 

دو سالگی یعنی... میخواهم...و نمیخواهم ها!...

دو سالگی یعنی ...مامان من دیگه نینی کوچولو نیستم...!

دو سالگی یعنی...برام کتاب بخون...با دقت و بدون سانسور!..

دو سالگی یعنی...مامان وبابا می خواهم مثل شما باشم آیینه شما باشم...تکرار شما باشم...اما خودم باشم!

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 اردیبهشت 93 17:18
سلام به به چه روزی اومدم تولدت مبارک باشه هلیا جونم ایشالله که صد ساله بشی عزیزم ایشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشی . عروس بشی . دانشگاه بری
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 اردیبهشت 93 17:20
سلام خواهش می کنم . خوشحال شدم .برای عکس ها اول چند تا اینتر بزن بعد مکان نما رو بزار خطهای وسط نه اولین خط شاید درست بشه . شکلک ها رو نمی دونم اگه شکلک های متحرک باشه روشون راست کلیک copy image بعد گزینه paste ایشالله درست میشه
مامان آرزو
20 اردیبهشت 93 20:20
ای جووونم عزیز دلم دو ساله شد مبارکها باشه . عزیزم همیشه سلامت باشی عشق کوچولوی خاله
آرزو -مامان آرمینا
20 اردیبهشت 93 22:10
ای جوونم تولدت مبارک خانوم شدی عسلکم . خدا 150 سال حفظت کنه عزیزکم. ایشالله دنیا برات شاد و زیبا باشه مثل معصومیت کودکیت دلبرکم به به چه روز بزرگی امروز شده هلیا ناز دوساله شده هورااااااااااااااااا
آرزو -مامان آرمینا
20 اردیبهشت 93 22:29
سلام در مورد سوالتون اول باید متنتون رو بنویسید بعد کلید اینتر رو بزنید که متنتون ار عکستون جدا باشه بعد عکستون رو بذارید اینطوری اول متنتون میاد بعد عکستون . حتی اگه چند تا عکس هم پشت سر هم میذارید بین عکسها کلید اینتر رابزنید تا عکسها به هم وصل نشن برای گذاشتن شکلک بین متن هم همون جا که گزینه دانلود عکس رو میذارید تا عکس هلیا ناز رو تو سایتتون بذارید یه گزینه هم هست که یه دایره است که چشم و دهن خندون داره روی اون کلیک کنید شکلهای مختلف میاد و یکی از شکلها رو انتخاب کنید امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم . بازم سوالی بود در خدمتم