هلیا  جونهلیا جون12 سالگیت مبارک
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

تولد نینی آبجی هلیاناز

1394/2/17 13:07
نویسنده : مامان اعظم
980 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر مهربونم هلیای عزیزم 

ببخشید دیر اومدم وبتو اپ کردم بالاخره انتظارمون بسر اومد و خداوند در اولین روز ماه اردیبهشت ماه تولد تو عزیز دلم برای دومین بار نعمتشو بر ما تموم کرد و یه فرشته کوچولوی ناز و دوست داشتنی درست مثل خودت بهمون بخشید یه  دختر ناز و زیبا که تو دختر مهربونم همون اولین بار که دیدی کلی خوشت اومدو دوسش داشتی و دستای کوچولوشو بوسیدی و من همش نگران اولین برخورد تو با نینی بودم که خداروشکر مثل همیشه یه خانم همه چی تموم بوری و با مهربونیات منو کلس ذوق زده کردی الهی مامان فدای دل مهربونت برم که اصلا حسودی نمیکنی و همش دوسش داریو مواظبشی که این همه خوبی رو شکرگدار خداوندم که نگرانیهامو کم میکنه با وجوددوتا گل زیبای زندگیمون .اسم قشنگ نینی هم چون تو دوست داشتی گذاشتیم رونیا یعنی دختر اصیل و با نژاد.  خداوندرو بخاطر شما دوتا فرشته زندگیمون شکرگذاریم و منو بابایی برای داشتنتون خوشحالیم . امیدوارم همیشه سلامت شاد و خوشبخت باشید.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الى
18 اردیبهشت 94 9:16
سلام عزيزم ممنون ميشم پيش منم بيايد با افتخار لينك شديد لطفا شما هم بلينك
مامان اعظم
پاسخ
سلام ممنون عزیزم که به وب دخترای نازم سر زدید خیلی خوشحالم که لینک شدیم
ĸoѕαr
20 اردیبهشت 94 19:40
هلیا خانوم گل تولدت مبارک!!! خاله من شما رو لینک کردم خوشحال میشم منو هم بلینکید