هلیا  جونهلیا جون12 سالگیت مبارک
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

1000 روزگی عزیز دلم

1393/11/22 9:03
نویسنده : مامان اعظم
894 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مادر دختر نازنینم 

الهی قربونت برم که 1000 روزه شدی مبارکت باشه گلم انشالله صدوبیست ساله شی و عمر با برکتی داشته باشی . مامانو ببخش دیر به دیر آپ میکنم انقد خانم شدی دختر بزرگ منی دیگه حالا خواهر بزرگ نی نی ام هستی همش منتظر اومدنشی میگی کی میاد نی نی الهی فدای مهربونیات      جنسیت نی نی ام معلوم شد خوش بحالت که خدا لطف بزرگی به من و تو کرد من که خواهر نداشتم      و همیشه حسرتشو میخوردم ولی در عوض تو دختر قشنگم انشالله با لطف خدا خواهر دار شدی و یه نی نی دخملی دیگه به خونوادمون اضافه میشه و خدارو هزار بار بابت سلامت بودنش تا اینجا و ابجی دار شدن شما شکر کردم. با اینکه حالتهام با سر حاملگی سر شما خیلی تفاوت داشت و اطرافیان همه میگفتن پسملیه ولی خدا واسمون دخملی خاسته بود الهی قربون هردوتون برم . بیست و یکم بهمن شما هزار روزه شدی و من گفتم بیام وبتو به روز کنم و خاطرشو ثبت کنم الهی همیشه زنده و سلامت و شاد باشی عزیزکم دوستتتتتتتتتتت دارم و هزارتا بوس واسه دختر نازنین و مهربونم.

خدایاااااااااااا شکرتتتتتتتتت بابت دوتا فرشته کوچولوی نازنینی که بهم بخشیدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کن
22 بهمن 93 13:56
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. قشنگ دست مامان و بابا رو بگیر و بیا تو این فروشگاه ها یه چرخی بزن ... فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
مهدیه مامان تبسم
26 بهمن 93 15:08
سلام مامان اعظم عزیز.خوبی؟ قند عسل داری یا یه خواهر کوپولو واسه هلیا جون؟ حال واحوال خودت چطوره؟
مامان اعظم
پاسخ
سلام ممنون مهدیه جان که همیشه جویای احوال هستید و به ما سر میزنید. خوبیم خدارو شکر نی نی هم آجی جون هلیاست و یه دخملی ناز و بی آزار مثل هلیانازمه قربون دوتاشون برم.
مهدیه مامان تبسم
11 اسفند 93 13:55
مبارک باشه عزیزم . خدا راشکر یه اسم خوشگل واسش بزار مثل هستی .......شوخی کردم هر چی خودتوت صلاح می دونید هلیا گلی را ببوسش