هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

تولد نفسم مبارک

1393/2/20 13:31
نویسنده : مامان اعظم
733 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم عمرم نفسم دختر مهربونو نازم امروز تولد دو سالگیته و من سرشار از عشق و شورم تمام خاطرات خوش دوسال پیش اومده جلوی چشم و از صبح که پا شدم هزاران بار خدارو شکر کردم بخاطر وجود پر از عشق و مهربونی تو خورشید زندگیمون گرمای دلهامون منو بابا محمد عاشقانه دوست داریم و همیشه با خودم فکر میکنم من غیر تو اگه خدا خواست یه بچه دیگه داشه باشیم میتونم مثل تو دوسش داشته باشم و همش فکر میکنم غیر ممکنه هیچکس تو این دنیا برای من هلیا نمیشه تو عمرمی نفسمی جونم به جونت بسته است منو بابایی بدون تو هیچیم میدونم خدا جونمم خیلی دوست داره و همیشه هودارته از همون لحظه که بدنیا اومدی برام واضحو روشن شد تو یه فرشته ای از جانب خدا برای نزدیکتر شدن من به خدا من با وجود تو هر لحظه به یاد خداوند هستم و هر لحظه بابت داشتن تو شکر گذارم خدا جونم دوست دارمو شکرگذارتم که منو لایق مادر شدن دونستی اونم مادر یه فرشته مهربون بنام هلیا وای هرچی خدارو شکر کنم کمه تو یه طلای نابی که همتا نداری دختر قشنگم دوست دارم و امروز که روز میلاد تو برات هزاران آرزوی خوب دارم و از همشون بالاتر سلامتی و خوشبختی تو دردونه زندگیمون هست ای خدا هرچی خوبی تو این دنیا داری نصیب هلیا جونم کن و همیشه مواظبش باش میدونم دخترم که افریده تو  دل خدایی داره از همون وقتی تو شکم بود تو قسمتش کردی خونه خدارو ازت ممنونم خداجون. دختر قشنگم تو این دوسال با وجود تو در اوج خوشبختیم تو  نهایت خوشبختی منی من باو جود تو و بابای مهربونت خوشبخت ترین آدم روی زمینم. دوسال پیش در چنین روزی و همینطور ساعتی تو با اومدنت باعث تولد دوباره من شدی تو ماهی یه دونه ای اخلاقت رفتارت مهربون متین خیلی جلوتر ازسنت هرچی تعریف کنم بازم کمه من از مادر بودن تو لذت میبرم همیشه من انقد اون روز برایم خاطره انگیز که بهترین روز عمرمه من وقتی تورو دیدم تو بغلم گذاشتنت تمام سختیهای زایمان و دردای بعد زایمان رو فراموش کردم من دیگه روز دوم سرحال بودم اینها همه از وجود بابرکت تو یه دونه دخترمه هر چی که الان مینویسم برات از دلم میاد بدون ذره ای فکر فقط حرفهای دلمو برات مینویسم نفسم عشقم بابایی اون روز بعد به دنیا اومدنت کلی اشک شوق ریخته بود من که ندیدم ولی بقیه تعریف کردن خیلی خوشحال شده بود تو همون لحظه خودتو تو دل ما جا کردی عزیزم دوست دارم و تولدت هزاران بار مبارک.در همین لحظه تو با دستای پر مهر خانم دکتر ویدا مدرس نژاد در بیمارستان ارجمند بدنیا اومدی و رنگ تازه ای به زندگی منو بابا محمدت دادی خدایا  بی نهایت شکرت خدایا خودت مواظب همه فرشته کوچولوهات باش و هلیا جون مارو هم حفظ کن.شکلک تولدت مبارک

تولدت مبارک با بهترین آرزوها برای تو دختر نازنین.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان یاغمور
20 اردیبهشت 93 14:25
تولدت مبارک انشاا... صد سال عمر با عزت داشته باشی عزیزم
مامان اعظم
پاسخ
ممنون عزیزم .