هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

در اومدن مرواریدای جدید هلیا ناز

1392/11/21 11:45
نویسنده : مامان اعظم
916 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/totalgifs.com woopies gif gif 017.gifعزیزم  نانازم وای که چقد بوی وانیلیه تنتو دوست دارم بعضی اوقات بعد از بغل کردنو بوسیدنو بوییدنت اشک تو چشام حلقه میزنه پنج شنبه صبح بعد از یه خنده از ته دل متوجه مرواریدای ۱۰،۱۱،۱۲،۱۳و ۱۴ شدم ای جونم که انقد بی آزاری دوست دارم مامانی . بمیرم واست که انقد صبوری و طاقت دردو داری  میدونم درد دندون دراوردن سخته ولی مامانی فدات بشه که دردتو نشون نمیدی من همیشه دعام واسه ی تو اینه که هیچوقت درد و غم نداشته باشی همیشه سلامتو شاد باشی خدای مهربونم بابت داشتن این فرشته ی کوچولوی مهربونو دوست داشتنیت ازت ممنونم.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سه قلوها
7 بهمن 92 0:06
سلام عزیییییییزم ممنون اومدی ، الااااااااهی ، یعنی هیچی نگفت ؟ ای جاااااان ، خدا حفظش کنه خییییییلی نازه ماشالا
مامان اعظم
پاسخ
سلام مرسی عزیزم. آره دخترم از برکت وجودشه که من متوجه درد دندوناشم نمیشم. خدا نگهداره نی نی های شما هم باشه.
مامان بهار،مهرنگار
7 بهمن 92 0:29
الهی آمین.خدا حافظش باشد.مظلوم خاله بهار
مامان اعظم
پاسخ
مرسی خاله بهار مهربون که سر زدید و رمزو برداشتید که از احوالات مهرنگار جونم باخبر شیم.
آرزو-مامان آرمینا
7 بهمن 92 13:21
ای جووووووووووووووونم الهی خاله برات بمیره که اینقدر پاک و معصوم و دلسوزی دلت برای مامان مهربونت میسوخت که دردتو تو دلت گذاشتی. خدا تو رو برای مامانت حفظ کنه .الهی آمین.