هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

مهربونیای دخترکم

1392/11/20 18:05
نویسنده : مامان اعظم
221 بازدید
اشتراک گذاری

قلبدختر مهربونم

الان که بیست و یک ماه با توام خیلی خدارو شکر میکنم که خدا جونم بهم دختر داده

که انقد لطیفو مهربونی  همش منو بغل میکنی وقتو بی وقت میگی عزیزم با اون زبون

شیرینت که دیگه انگار تمام دنیا مال منه من که خواهر نداشتم همیشه یه کمبود احساس

میکردم  با وجود تو  دیگه هیچی کم ندارم  انقد مهربونی  اگه  بعضی روزها ناراحت باشم میای

بغلم میکنی  میبوسی میگی عزیزم چه احساس آرامشی بهم میدی از مادر بودن نهایت لذتو

میبرم ازت ممنونم  عزیز دلم .یعنی همه بچه ها انقد مهربونو لطیفن ؟ من بابت داشتن تو و بابای

مهربونت  که مهربونی رو از اون یاد گرفتی فقط میگم الحمدالله رب العالمین.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شیما
21 بهمن 92 11:07
به نظرم دختر یه چیزه دیگس خوش به سعادتت منم عاشق دخترم انشالله خدا قسمت کنهالبته پسریمم خیلی دوستش دارم خدا حفظش کنه همینطور هلیا جون خانومو خدا حفظش کنه به ماهم سربزنید خوشحال میشیم
آرزو-مامان آرمینا
26 بهمن 92 22:55
ای جووووونم دختر مهربون خاله .خدا شما رو برای مامانی حفظ کنه و همیشه همدم و مونس مامانتون باشی عسیسم . دوست دارم هزار تا
مامان اعظم
پاسخ
منم دوستون دارم خاله آرزوی مهربون
نی نی شیطون
30 بهمن 92 13:37
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█