هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

اولین سفر سه نفره خاطره انگیزمون

1392/11/30 16:27
نویسنده : مامان اعظم
583 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا  یک سال ونیم پیش  وقتی هلیا جونم ۴۵  روزش بود از برکت وجودش و قدم  خوبش قسمت شد سه نفری بریم حج  وای که چه روزهایی بود  خانمی تو کوچولو منم بی تجربه در امور بچه داری تنها بدون هیچ آشنایی  خیلی استرس تو رو داشتم از طرفی خوشحال از طرفی مضطرب  واسه  خاطر شما که انقد کوچولو بی دفاع  تو اون هوای گرم ۵۰ درجه مکه و مدینه  فقط از خداجونم خاستم حالا که قسمتمون کرده مواظب شما بشه الهی قربونش برم که انقد مواظب تو بود که خداروشکر هیچ مشکلشی پیش نیومد و به سلامت رفتیم و برگشتیم این سفر خیلی برا شما خوب بود چون انقد معصومیتت بیشتر شد و تو همه کارها فطرت خداییتو میبینم الهی همیشه  خداجونم  باهات باشه تورو تنها نذاره و مواظبت باشه تو هم شکرگذار نعماتش باشی  که لطف خیلی بزرگی در حقت کرد  ۴۵ روزگی تورو دعوت کردی بری  جایی که شاید  خیلیا قسمتشون هیچوقت نشه  ای خدا ازت ممنونم که ما و هلیا جونمو قابل دونستی خدایا قسمت همه آرزومندات و دوباره  برای ما  بکن  چون هرکسی که یه بار بره دلش همونجا جا میمونه و  دوست داره بازم بره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حدیث
24 دی 92 10:21
سلام لطف کردید به ما سر زدید
مامان حدیث
24 دی 92 10:22
چه دعایی کنمت بهتر از این : خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق و دلت کلبه ای از مهر و صفا قلب تو جلوه ای عشق و ارادت به خدا . . . زیارت قبول
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
24 دی 92 15:58
قبول باشه مامانی ولی باید سفر سختی بوده باشه . ما که بدون بچه رفتیم کلی سخت بود شما چی ......
امير.باباي ثمين زهرا
25 دی 92 14:14
خوش به حالتون.مشرف شديد خونه خدا.چه زيباست و چه خوش پا قدمه هليا خانوم.چقد خدا دوسش داشته كه در بدو تولد طلبيده شماره.قبول باشه انشالله.
آرزو-مامان آرمینا
16 بهمن 92 11:13
فرشته پاک و معصوم خدا حجت قبول باشه عزیزم. من مطمئنم هزاران فرشته از آسمون برای مراقبت شما فرشته کوچولوی زمینی شده تو اون گرما از آسمون فرستاده شده بودند و چقدر هم شاکر خدا بودند که میتونستند یکی از خودشون رو که 45 روز بود ازشون جدا شده بود رو دوباره ببینند. ایشالله بازم میری و ما رو دعا میکنی که قسمت ما هم بشه.
مامان اعظم
پاسخ
ممنون خاله آرزوی مهربون انشاالله به زودی قسمت شما آرمینا جونی و باباشون بشه سه تایی برید ببینید اونجا دیگه آخر همه لذتهای دنیاست.