هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

روز دختر

1393/6/10 12:31
نویسنده : مامان اعظم
878 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم گل قشنگ و خوشبوی مامان روز دختر با تاخیر مبارک ببخشید نانازم دیر وبتو بروز کردم ولی اون روز و کلی بوست کردمو تبریک بهت گفتم و کلی خدارو شکر کردم بابت داشتن این دختر لطیف و مهربون عزیزکم چقد خوشحالم مامان یه دختر شیرین زبونم. چی بگم ازت که کلی خانم شدی حرفای شیرین میزنی دلبری میکنی تمام وقتمو پر کردی و از داشتن تو لذت میبرم دوست دارم نازنینم .

خدایاااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.

پسندها (2)

نظرات (5)

مهدیه مامان تبسم
14 شهریور 93 9:23
سلام . این دختر خانم ناز رو از طرف من ببوسش.
مامان اعظم
پاسخ
سلام مرسی عزیزم شماهم دختر نازتونو ببوسید
آرزو- مامان آرمینا
18 شهریور 93 19:28
سلام گل قشنگ خاله روزت مبارک عسیسم. یه دنیا میبوسمت خاله . شرمنده که دیر به دیر برات نظر میذارم اما این به این معنا نیست که بهت سر نزنم همیشه هروقت بیام سراغ لب تاب حتما روی ماهتو میبینم .اما ممکنه وقت نداشته باشم و نتونم برات نظر در خور خوشگلیت بزارم . حتما خالتو میبخشی دیگه . دوست دارم یه دنیا. همچنیم مامان اعظم مهربونتو . عزیزم . راستی تو چادر عین فرشته های معصوم میشی گلم . نورانی میشه عزیز دلم چقدر بهت چادر میاد خاله جوونی . هزار ماشالله . خدا حفظت کنه نازنینم.
مامان اعظم
پاسخ
مرسی آرزو جون شما همیشه با مهربونیاتون شرمنده میکنید مارو هلیا جون خیلی خوشحاله خاله مهربونی مثل شما داره و من از داشتن دوست خوبی مثل شما خوشحالم.
مامان الهام
18 شهریور 93 19:30
الهی چادر چه به هلیا جونم میاد عزیزم میبوسمت
مامان اعظم
پاسخ
مرسی الهام جون شماهم سلنای عزیزم ببوسید
سولماز مامان آیناز کوچولو
20 شهریور 93 0:53
ماشالله چه دخمل نازی خدا نگه دارش باشه .. چه چادر قشنگی غزیزم
مامان اعظم
پاسخ
ممنون خانمی . مرسی که به وب هلیاناز ما سر زدید
مامان اعظم
24 شهریور 93 22:58
عزیزم...چقدر چادر بهت میاد
مامان اعظم
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارید