هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

دو سال و چهار ماهگی خانم طلا

1393/6/25 11:06
نویسنده : مامان اعظم
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم  دختر مهربونم چقد روزها تند تند میگذره و تو هر روز جلوی چشم خانم تر میشی خوشگلم بیست و شش ماهگیت مبارک انشالله همیشه تنت سالم باشه و دلت شاد عزیزم انقد شیرین زبونی یعنی من همش محو کارهای توام از نگاه کردنت سیر نمیشم هر روز که میگذره دل بسته تر میشم خدا این چه عشقیه هر چی تو اغوش میگیرمت از بوی خوش تنت سیر نمیشم هیچ حسی تو دنیا بالاتر از مادر بودن نیست وای خدا ازت ممنونم چقد به من لطف کردی چه دختر شیرین زبون مهربونی دادی انقد شیرینی همش میای بغلم میکنی میگی مامان دوست دارم چقد تو عاطفی هستی من با وجود تو هیچی کم ندارم چقد بهم انرژی میدی صبح که از خواب پا میشم نگات میکنم تمام انرژیه روزمو میگیرمو خدارو شکر میکنم بخاطر داشتنت هرچی از مهربونیات بنویسم کمه اینا همه احساساتیه که خودش میاد دست خودم نیست هلیاناز عزیزم خیلی دوست دارم.دیگه از کارات بگم که شدیدا عاشق کارتون شدی و از شخصیتهای بره ناقلا باب اسفنجی تام و جری خیلی خوشت میاد تازه واست کارتون ملکه برفی گذاشته بودم الهی خیلی خوشت اومده بود عاشق دختره شده بودی هی میگفتی مامان من خیلی از این خانمه خوشم میاد میخام بغلش کنم منو بابایی چقد خندیدیم تا از این شخصیتها خوشت میاد میگی بگو بیان خونمون دوسشون دارم الهی مامان فدای این مهربونیات دیگه اینکه عاشق عروسی شدی تو این چند وقت اخیر هم نامزدیه دایی عظیمت بود دایی بزرگت داداش مهربونم انشالله که خوشبخت شن و تو جشن نامزدی کلی بهت خوش گذشت از کنار دایی و نامزد مهربونشون محدثه خانم تکون نمیخوردی معضلی شده بود بندگان خدا یه عکس دوتایی هم ندارن شما همه جا باهاشون بودی اوناهم دوست داشتن بهت محبت میکردن. نمیدونم چرا انقد علاقه به خانمهای جوان داری قبلا الهام جون خانم دایی رضا حالا هم که نوبت محدثه خانم شده دیگه چکار میشه کرد دوسشون داری. جشن نامزدی تموم شده بود میگفتی مامان بازم بیاییم عروسی الهی قربون دختر شادم برم عاشق شادیو دست زدنی.ببخشید دیر به دیر میام برات پست میدارم ولی اون هم دلیل داره یه زودی میام دلیلشو میگم مامانو ببخش ولی مامان همیشه دوست داره تو نفسمی. دوست دارم عزیزم انشالله همیشه شاد و سلامت باشی.

خدایا بابت همه این چیزهای خوب که بهم دادی و داشتن عزیزانم مخصوصا این دختر مهربون شکرتتتتت.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اعظم
25 شهریور 93 15:12
خدا این خانم خوشکل رو براتون حفظش کنه .ببوسیدش