هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

بیست و پنج ماهگی نازگل

1393/5/23 11:26
نویسنده : مامان اعظم
782 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دختر شیرین زبونم داری جلو چشام بزرگ میشی و من شاهدلحظات ناب زندگی تو هستم . هر روز که میگذره من حس مادری رو که شیرین ترین حس دنیاست باتو تجربه میکنم از اینکه مادر یه دختر شیرینی مثل تو هستم هزاران بار خدارو شکر میکنم که منو لایق مادر شدن دونست و همیشه برای اونایی آرزوی یکی مثل تورو دارن دعا میکنم خداوند هر چه سریعتر مراد دلشونو بده . دیگه بگم واسه خودت خانمی شدی سوره حمد و تو حید رو قشنگ بلدی بخونی و عاشق قرآن خوندن شدی الهی مامان فدای تو دختر خانمم برم صدای اذان هم که میشنوی میگی مامان بریم نمازمونو بخونیم از بس چادر دوست داشتی یه جادر سفید واست دوختم انقدم نازو معصوم میشی باهاش که ادم میخاد بخورتت. همچنان عاشق پارکی و تقریبا کار هرروزمونه که بریم پارک نزدیک خونه اونجا هم میری عاشق به قول خودت پرندشی میگی بریم سوار پرنده بشیم و کلی بهت خوش میگذره. شیرین زبونم شدی شدیدا دیگه حرفای بزرگ بزرگ میزنی که از تعجب شاخ درمیاریم مثلا دیروز تو ماشین بهم میگفتی مامان بهم شکلات بده دلم ضعفیده و منو بابایی کلی خندیدیم فعلارو خیلی بامزه بکار میبری وای چقد شیرینی بعضی وقتها دلم میخاد گازت بگیرم . دیگه اینکه یادم رفته بود تو وبلاگت بنویسم پروژه از پوشک گرفتن که من همیشه چقد سخت میگرفتم ولی نمیدونستم چقد راحت بود مثل از شیر گرفتنت اصلا اذیت نشدم از بیست و دو ماهگی شروع کردم که تو خونه معمولا باز بودی و تند تند میبردمت دسشویی که خونه نجس نشه چون من خیلی حساس بودم یعنی دیگه کلا کارم همین بود ولی خوب باید از اینجا شروع میکردم تا یاد بگیری که خوشبختانه دو ماه طول کشید بیرون هم پوشک میشدی ولی دو ماهه کامل بیرون هم از پوشک گرفته شدی اوایل دلهره داشتم ولی تو انقد خانمی یک بارهم خودتو خیس نکردی و همیشه بهم خبر میدی وای چقد ماهی که منو اصلا اذیت نمیکنی. انقدم خانم شدی مهمونی میریم با بچه های هم سنت که مقایسه میکنم خیلی خانم تری شیطونی نمیکنی مودبی از همه بابت کاری که برات انجام میدن تشکر میکنی و همه کلی تعجب میکنن یعنی جیدر طلای خودمی نمیدونم واقعا چطور شکرگذاری خدارو بکنم  بابت دختر ماهی مثل تو

خدایااااااااااااااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. 

این هم عکسای چند وقت اخیر

وقتی هلیا عکاس میشود

 

الهی قربونش برم انقد نازنازیه وقتی ناراحت شه اشک سریع تو چشای نازش جمع میشه الهی

هیچوقت چشات اشکی نشه گلم

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

نیلوفر
23 مرداد 93 13:05
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو و گل های کریستالی و ....... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان الهام
23 مرداد 93 16:52
عسل خانم 25 ماهگیت مبارک چه عکسای خوشگلی میبوسمت عزیزم
مامان اعظم
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم دختر نازتونو ببوسید
مهدیه مامان تبسم
27 مرداد 93 18:01
ممنونم
الهام دختر عمو
30 مرداد 93 10:16
ووووووووووووی فدات بشم من. چقد عشقی تو هلیا جیگرررررر. ماشاالله هر روز خانوم تر میشی
مامان اعظم
پاسخ
مرسی الهام جون
مامان الهام
6 شهریور 93 1:56
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مامان اعظم
پاسخ
مرسی عزیزم روز گل دختر شما هم مبارکببوسید سلنای عزیزو
مهدیه مامان تبسم
18 شهریور 93 9:20
25 ماهگی ناز گلت مبارک خانومی
مامان اعظم
پاسخ
مرسی عزیزم که به وب هلیا جونم همیشه سر میزنید
آرزو- مامان آرمینا
18 شهریور 93 19:34
قربونت بشم خوشگل خوشمزه به من شکلات بده خاله از دیدن عکسهات و شیرین زبونیات دلم ضعفیده . قربون خانومیت عزیزم حالا که ادیگه پوشک نمیکنی یه پارچه خانوم شدی عزیزم . آفرین به شما که فرشته مومن خاله هستی همیشه همینجور پاک و کعصوم بمون خاله جوون زندگیت پر از شادی عزیز دلم . قربونت برم که صرتت با اشکات حسابی معصوم و خاله کش میشه الهی هیچ وقت غصه نخوری عزیزم. یه دنیا میبوسمت عروسکم
مامان اعظم
پاسخ
ممنون خاله جون که بهمون سر زدید شما هم آرمینای نازتونو ببوسید