هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

هلیا جون وطبیعت کوهپایه

1393/5/13 15:00
نویسنده : مامان اعظم
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم هلیای عزیزم جمعه از اونجا که شما عاشق طبیعت و آب بازی هستی و همیشه به گردش بیرون میگی دریا مسافرت جنگل پشت سر هم این سه تا کلمه رو تکرار میکنی الهی مامان قربونت بره ما هم تصمیم گرفتیم بریم کوهپایه که جای خیلی خوش آب و هوایی هست هم هوایی تازه کنیم هم شما بازی کنی شما هم تا اونجا که میتونستی بازی کردی یه چشمه آب اونجا بود شما از اونجا تکون  نمیخوردی همش تو آب بودی ما هم گذاشتیم هر چی دلت میخاد بازی کنی آب خنکی هم بود ولی شما عین خیالت نبود فقط آب بازی میکردی الهام جون و دایی رضا هم بودن دیگه با وجود اونها دیگه حسابی بهت خوش گذشت.

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان ساناز
13 مرداد 93 15:29
اعظم جون متین منم عاشقه آب بازیه مثل هلیا جون همیشه خوش باشین عزیزم
مامان اعظم
پاسخ
آره ساناز جون انگار همه بچه ها آب بازیو دوست دارن متین دوست داشتنیو ببوسید.
مامان اعظم
13 مرداد 93 20:08
عزیزم....همیشه به شادی گلم رفتی کوهپایه....وای منم خیلی دوست دارم اونجا رو
مامان اعظم
پاسخ
مرسی عزیزم آره اونجا واقعا قشنگه روح آدم تازه میشه
مهدیه مامان تبسم
18 مرداد 93 18:43
همیشه شاد باشی هلیای عزیز.
آرزو- مامان آرمینا
18 شهریور 93 19:35
الهی فدای قد و بالات بشم من. همیشه به گردش عزیزم . من عاشق کوهپایه ام . جای مارو که خال کردی خاله جوونی؟؟
مامان اعظم
پاسخ
مرسی خاله ارزوی مهربون جای شما همیشه سبز
مامان اعظم
26 شهریور 93 22:52
خدا ناز دخترتون رو براتون نیگه داره هم نام یعنی مامان اعظم عزیز..فکر می کردم تو نی نی وبلاگ تکم تا نه دوستای گلی مثل شما هم هستند. حالا میشیم یه باغ پر از گل اعظم شوخی کردم. پیروز باشید