هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

اولین مهمانی افطاری این ماه رمضان

1393/4/25 13:44
نویسنده : مامان اعظم
2,178 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم قشنگم روز تولد امام حسن مجتبی میهمانی افطاری داشتیم شما هم که عاشق مهمانی  خانواده مامان جونو و بابا جون عمو محسن و عمه فاطمه بودن شما هم کلی خوش گذشت بهت چون عاشق زن عمویی بنده خدا هم بهت لطف داره بهت محبت میکنن شما هم دیگه از کنارشون تکون نمیخوری البته کیانا کوچولو هم بود ولی شما با بچه های بزرگتر از خودت رابطه ات بهتره و با بچه های کوچولو کاری نداری بازی نمیکنی . منم برای افطار کلی تدارک دیده بودم شما هم از صبح با من همکاری کردی و گذاشتی به کارام برسم و همه چیز قبل افطار آماده شده بود برا افطار سوپ جو و و توپک خرمایی و بقیه مخلفات سفره برای شام هم باقالی پلو و زرشک پلو با مرغ و رولت گوشت بود و دسر ژله بود همهاز توپک خرمایی خیلی خوششون اومده بود  تو هم که عاشقش شده بودی کنجدو خیلی دوست داری میگفتی بهشون کنجد چون با سه طعم کنجدی گردویی و نارگیلی بود و تو کنجدی رو خیلی خوشت اومد و میخوردی نوش جونت عزیز دلم . سوپ جو هم عالی شده بود همه دوست داشتن و کلی تعریف کردن و شما هم به لطف زن عمو یه ظرف کامل خورردی و من خیلی خوشحال شدم  . این هم عکس توپک خرمایی و سفره مون قبل از اومدن مهمانها بعد چیدن غذا دیگه روم نشد عکس بگیرم.

پسندها (3)

نظرات (6)

مهدیه مامان تبسم
25 تیر 93 20:04
سلام اعظم جان. ممنون از لطفت امیوارم بتونم پیدا کنم. با اجازت لینکتون کردم. خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم.هلیا جان را ببووووووسسسسسس
مامان اعظم
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیزم با افتخار لینکتون میکنم.
مامان اعظم
26 تیر 93 15:06
نماز روزه هات قبول مامانی به به چه قدر ذوق و سلیقه...
آرزو - مامان آرمینا
1 مرداد 93 11:37
نماز و روزهاتون قبول حق . به به چه سفره باشکوهی . خسته نباشید قبول باشه . به به چه مامان کدبانویی داره هلیا عسلی . ایشالله هلیامونم راه ماماتنش رو بره و یه روزی برسه که خودش مامان مهربونش رو برای افطار دعوت کنه .منم توپک خرمایی رو خیلی دوست دارم . این عکسهای خوشمزه رو میذارید ما که ماه رمضونی گشنه ایم اشکال شرعی داره هاااا حالا از ما گفتن بود
مامان اعظم
پاسخ
نماز و روزه های شما هم قبول آرزو جون شما لطف دارید انقد هم قابل تعریف نیست .
مامان اعظم
1 مرداد 93 14:53
سلام بروزم
مامان اعظم
1 مرداد 93 15:40
ممنون عزیزم کدبانویی از خودتونه
mahasa
1 مرداد 93 15:40
سلام عزیزم بهم سر بزن دختر نازی داری