هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

دوسال و دو ماهگی دختر نازم

1393/4/20 10:42
نویسنده : مامان اعظم
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم شیرینی زندگیم دوسال و دو ماهگیت مبارک الهی مامان قربونت بره چه زود میگذره مثل برق ویژ دلم برا این روزها یه ذره میشه وای چقد شیرین زبون شدی بعضی وقتها فکر میکنم نکنه اینا همه خواب باشه اصلا زندگی باتو برای من رویاست انقد با ناز و ادا حرف میزنی میخام بخولمت همش میای میگی واسه من اینکارو میکنی مثلا نقاشی میکشی شعر میخونی کتاب میخونی انقد قشنگ سرتو خم میکنی یا ناز میگی که هر چقدر هم کار داشته باشم بی خیال میشم میگم جون بخواه دخمل نازم  کلا مخ ن خوبی هستی یه دختر اردیبهشتیبه  ملوسو نازنازی که میشه یه لقمت کرد.تازگیا به تلویزیون هم بیشتر علاقه پیدا کردیو شاید یکی دو ساعت اگر کار داشته باشم شماهم مشغول شبکه پویا نمایی میشی کلاعزیز دل مامانی. عاشق ددرم که هستی عصر که از خواب پاشی میری بالا سر بابایی خوابم باشه بنده خدا زورش میکنی پاشو بریم ددر عاشق این گفتن ددرتم که بابایی هم سریع مخش زده میشه با ناز و اداهات پا میشه آماده ددر بردن شما و شما هم دیگه کلی خوش میگذرونی پارک و خرید و از همه مهمتر عاشق فست فود بیرون شدی کم میخوری زیاد نمیخوری ولی همونو با لذت فراوون نوش جونت عزیزم  ولی ما قبلا خیلی بیشتر بیرون برا شام میرفتیم گفتیم دیگه شما عادت نکنی واسه همین خیلی کم شده فقط به درخواست شما بعضی وقتها میریم ولی سه تایی  بیرون رفتنو عشقه نمیدونی چقد خدارو شکر میکنم وقتی انقد با هر لحظه با تو بودن از زندگیم لذت میبرم  عشقمی به خدا  دوست دارم عزیز دلم انشالله همیشه سلامت و شاد باشی دختر قشنگم. این هم چند تا عکس از دختر نازم.

 

خدایا بابت این هدیه ناب الهیت ازت ممنونم خدایااااااااااااااا شکرت.

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان آرزو
20 تیر 93 12:41
خدا حافظ و نگهدار همدم و همراز و دلسوز همیشگی زندگیتون باشه . الهی آمییییییییییین
مامان اعظم
پاسخ
ممنون آرزو جون از دعای قشنگتون.
مامان الهام
21 تیر 93 1:48
عسلم دو سال و دو ماهگیت مبارک باشه
مامان اعظم
پاسخ
مرسی خاله جونم.
مهدیه مامان تبسم
25 تیر 93 9:24
سلام. ماشاله به این دخمل. من جشن تولد هلیا جون رو توی وب سحر یعنی تولد با تم زیبا دیدم.خیلی جشن عالی گرفته بودید.خسته نباشید. مخصوصا دسر و ژله ها عالی بود. میشه طرز تهیه ژله ماست توت فرنگی رو واسه من توضیح بدید. ممنون میشم.
مامان اعظم
پاسخ
سلام ممنون عزیزم از لطفت.