هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

بیست و پنج ماهگی خانم طلا

1393/3/25 8:18
نویسنده : مامان اعظم
439 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم عشقم بیست و پنج ماهه شدی و روزها مثل برق و باد میگذرن و تو هر روز که میگذره خانم تر میشی دلم برای تک تک این روزهایی که میگذره تنگ میشه خیلی شیرین زبون شدی دیگه الان دایره لغاتت زیاد شده و همه چی رو میفهمی و به زبون میاری جمله های بزرگ رو قشنگ میگی هر کسی جلوت یه چیزی بگه سریع تکرار میکنی انقد قشنگ صحبت میکنی که می خام بخورمت دختر شیرین زبونم وای چقد از با تو بودن لذت میبرم و هزاران بار خدارو شکر میکنم دختر یه نعمت بزرگه واقعا راست میگن اونایی که دختر ندارن انگار هنوز مادر نشدن . تو هم که یه دختر احساسی عاطفی هستی به همه ابراز احساسات میکنی و هر کیو ازش خوشت بیاد بهش میگی دوست دارم بغلش میکنی وای وقتی دستتو دور گردنم حلقه میکنی میگی مامان اعظم دوست دارمو همه جای صورتمو میبوسی نمیبدونی چه حالی میشم تازگیا یاد گرفتی در جواب منم دوست دارم های من میگی من بیشترتر دوست دارم انقد بامزه میگی تمام دنیای من شدی چقد بهم خوش میگذره بعضی اوقات دوتایی میریم بیرون گردش پارک و پیاده روی اصلا یه لحظه ها و روزهایی دلم نمیخاد هیچوقت تموم شن میدونم در آینده که بزرگتر شی دلم برا این روزها خیلی تنگ میشه انقد کنجکاو شدی همش میپرسی ین چیه اون چیه ومن لذت میبرم از این همه کنجکاوی و جوابتو میدم هفت هشت تا شعرو قشنگ بلدی بخونی تا بیست فارسی رو بدون اشتباه که بلد بودی انگلیسی هم تا ده یاد گرفتی و مثل بلبل میگی وای چقد لذت میبرم . انقد جابجا حروفو تو کلماتت بکار میبری کیف میکنم همچنان عاشق کتابی و من هر روز باید کلی کتاب بخونم برات خودتم یه کتاب برمیداری و من هرچی میخونم شما تکرار میکنی با اون زبون شیرینت انقد ناز کلماتو تلفظ میکنی وای خدا ازت ممنونم بابت این دختر شیرین زبون مهربون. غذا هم همه چی میخوری و از هیچی بدت نمیاد ولی یه گوشت خوار حسابی هستی مثل بابات ولی پلو و نون مثل سابق زیاد نمیخوری  مر غ  ماهیو گوشت قرمز رو با اشتها میخوری همش میگی اوشت میخام گ رو نمیتونی تلفظ کنی  ه رو هم خ تلفظ میکنی مثلا هما رو میگی خما. شیر رو هم خیلی دوست داری وقت و بی وقت شیر میخوری میوه هم که از همون اول عاشقش بودی تازگیا دیدم سبزی رو خالی خالی میخوری برام خیلی جالبه آخه بچه ها خیلی دوست ندارن ولی خدارو شکر شما همه چی میخوری ولی همچنان باربی کوچولوی خودمی پرخور نیستی ولی خوشحالم خوردنیهای مفید رو خوب میخوری و همینکه همیشه  تنت سالم باشه برای من خیلی ارزش داره . عزیزم تو همه دنیای منی و خداوند رو برای هر لحظه که به من عمر داده که باتو بگذرونم بی نهایت شاکرم .

دوست دارم هلیای نازم . خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرررررررررررررررررررررررررررررت.

پسندها (2)

نظرات (2)

homa
1 تیر 93 3:07
eeyyy jonam azizammmm ghorbone khoma goftanet besham man boos
مامان آرزو
20 تیر 93 12:46
ای جوووونم خوشمزه خاله . خاله اوشتای رونتو گاز بگیره که اینقدر خومزه ای جیگر طلا