هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

عروسی دایی رضا مهربون

1393/3/11 10:38
نویسنده : مامان اعظم
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و مهربونم هلیای عزیزم پنج شنبه هشتم خرداد عروسی دایی رضا جونم بود بالاخره دایی کوچیکه ازدواج کرد و رفتند سر زندگیشون انشاالله الهام جون و دایی رضا در کنار هم سالهای سال خوش و سلامت زندگی کنند و از زندگیشون لذت ببرند تو هم که عاشق دایی رضا هستی و همش بهش میگی دایی ضا دوست دارم ایشون هم خیلی دوست داره و همش بهت محبت میکنه انشاالله خوشبخت باشن. شب عروسی هم که کلی شاد بودی و با بچه ها بازی و بدو بدو میکردی و من همش باید بهت حواسم بود نری از سالن بیرون چشم از روت بر میداشتم رفته بودی بیرون. شیطون شدی خوشحالم اون شب خیلی بهت خوش گذشت و شاد بودی انشاالله همیشه شادی باشه گل نازم خدارو برای داشتن چنین فرشته ناز و مهربون بی نهایت شکر میکنم خدایا شکرت.

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان بهار
11 خرداد 93 12:05
به سلامتی .الهی خوشبخت بشه.هلیا با پیراهنش چه ناز شده
مامان اعظم
پاسخ
مرسی بهار جون
مامان اعظم
12 خرداد 93 9:40
انشاالله عروسی خودت خاله جون ممنون که به وبه من اومدین لینکتون کردم
مامان اعظم
پاسخ
انشالله . منم لینکتون میکنم.
مامان آرزو
12 خرداد 93 16:50
ایشالله خوشبخت بشن . ایشالله عروسی خودت عروسک خاله
مامان اعظم
پاسخ
ممنونیم آرزو جون از آرزو های خوبتون واسه هلیا ناز
مامان اعظم
18 خرداد 93 13:55
سلام بروزم....
رها
19 خرداد 93 0:31
ایشالله خوشبخت شن ایشالله عروسیه دخمل نازتون
ALIREZA14
20 خرداد 93 10:14
لطفا به وبلاگم بیاید وتولد خواهرزاده ام را تبریک بگویید می خواهم مادرش را خوش حال کنم