هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

بابای مهربونم روزت مبارک

1393/2/24 7:57
نویسنده : مامان اعظم
540 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم نفسم دختر گلم روز پدر بر بابای مهربونت و باباجون امیر و بابا جون احمد مبارک باشه انشاالله صدو بیست سال سایشون بالا سرمون باشه. همسر مهربونم منم روز مرد رو بهت تبریک میگم تو بهترین همسر و پدر دنیایی  امیدوارم هلیا جونی قدر زحماتتو بدونه و با موفقیتاش تو زندگی می جواب این همه محبت بی دریغتو بده و همینطور من که هیچ جوری نمیتونم خوبیها و مهربونیاتو جبران کنم عشقم محمد دوست دارم من در کنار تو به آرامش کامل رسیدم و با تو و نفسمون هلیا هیچی کم ندارم ببخشید با یه روز تاخیر روز مرد رو بهت تبریک گفتم اخه درگیر تولد هلیا جونی بودم خودتم که واسش سنگ تموم گذاشتی و خالصانه حق پدری رو براش به جا اوردی.و همینطور از اینجا بوسه بر دستان پر مهر بابای مهربونم میزنم و کمال تشکر از زحماتی که واسه ما بچه هاش کشیده و میکشه دارم بابای مهربونم من به هیچ وجهی نمیتونم زحمتاتونو  جبران  ولی همیشه برای سلامتی و عاقبت بخیریتون دعا میکنم بابای خوبم تو آخر مهر و محبتی دوست دارم یه عالمه. و همینطور از پدر شوهر مهربونم تشکر میکنم که حق فراوانی به گردن من و همسرم داره انشالله همیشه سلامت باشید.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ارمیتا
27 اردیبهشت 93 9:23
سلام ... مرسی که به وبلاگ ما سر زدید ... ماشاالله خیلی کارات قشنگه لذت بردم