هلیا  جونهلیا جون12 سالگیت مبارک
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

سی ماهگی و سی و یک ماهگی خانم طلا

1393/10/10 10:31
نویسنده : مامان اعظم
835 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر قشنگم 

میدونی چقد دوست دارم ببخشید با تاخیر وبتو به روز میکنم سی ماهگی و سی و یک ماهگی دختر نازم با تاخیر مبارک انشالله صدوبیست سال زنده باشی و مثل الان که شاد و پرانرژی هستی همینجور دختر شاد خودم بمونی دختر شیرین زبونم چقد خوشحالم که خدا تو رو بهم داده و تازه یه لطف دیگه هم شامل حالم شده و یه نی نی دیگه هم تو راه داریم عزیزکم انقد خوشحالی همش میگی کی نینی میاد منم میگم نینی پیش خداست یکم مونده تا بیاد داره واسه ابجیه مهربونش یه کادوی خوشمل تهیه میکنه تا روز تولدش به عنوان کادو بهت بده و تو انقد ذوق میکنی الهی مامان فدات شه دوست دارم تمام خاطرات قشنگ تولدت دوباره داره کم کم برام یاداوری میشه انشالله به زودی میرم سونو و معلوم میشه که شما داداشی داری یا ابجی نازنازی هر چی که هست انشالله سالم باشه و مثل تو انقد مهربون باشه دوست دارم دختر ناززززززم عاششششششششقتم.

 خدایا شکرررررررررت.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سمیه
15 دی 93 15:02
سلام خاله جوني. دخترم تو مسابقه ني ني وبلاگ شرکت کرده.خوشحال ميشيم اگه راي بدين،منتظر محبتتون هستيم.لطفا عدد111 رو به1000891010پيامک بزنين؛يه دنيا ممنونم[گل
omid
24 اسفند 93 9:39
فروش اینترنتی 10 مجموعه آموزشی تفریحی کودکان در یک بسته با 80 درصد تخفیف، 11 هزارتومان ، میتوانید هر تعداد از این مجموعه سفارش دهید، و یک هزینه ارسال (5500 تومان) بپردازید، تحویل طی 5 روز، ابتدا سفارشتان را در منزلتان یا محل کار از مامور پُست تحویل بگیریید و سپس وجه را به ایشان بپردازید