هلیا  جونهلیا جون12 سالگیت مبارک
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

خبر نی نی دوم

1393/8/16 9:19
نویسنده : مامان اعظم
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا عزیزم دختر مهربونو قشنگم الان چند روز دیگه دو سال و نیمه میشی میخام تو وبت از نی نی دوم که دومین هدیه الهی به منو بابا محمد هست بگم که خدا دوباره لطفشو شامل حالمون کرد و مارو لایق داشتن یکی دیگه از فرشته هاش دونست و دهم شهریور دیگه از داشتن نی نی دوم مطمئن شدیم الان هم نی نی دقیقا سه ماهو یازده روز هست که تو دل مامانیه عزیز دلم همیشه دوست داشتم که اختلاف سنیه شما با بچه بعدمون بیشتر از سه سال نشه که همبازیهای خوبی برای هم باشید و خدارو شکر نی نی هم تقریبا سه سالگی شما به دنیا میاد امیدوارم بتونم مامان خوبی برای شما و نی نی بعدیمون باشم از شما بگم الهی قربونت برم حالا که بهت اطرافیان گفتن خدا نی نی بهمون میده همش میای با اون شیرین زبونیت میگی نینی زود بزرگ شو بیا با هم بازی کنیم الهی قربونت برم که انقد مهربونو خانمی . انشالله هرکی از خدا بچه میخاد خداوند فرزند سالم و صالح عطا کنه. این چند وقت هم کمتر اومدم وبت عکس و پست گذاشتم امیدوارم منو ببخشی عزیز دلم خیلی دوست دارم انشالله نی نی بعدیمون هم مثل شما انقد ماه باشه دوستون دارم و دعا میکنم خدا هردوتونو برامون نگهداره.

خدایا بابت تمام نعماتی که به من دادی شکرتتتتتتتتتتتتتتتتت.

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان آرمیتا
18 آبان 93 8:09
سلام تبریک میگم انشاالله همیشه سالم وصالح باشند
مامان اعظم
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
مامان اعظم
22 آبان 93 13:22
وااااااااااااای عزیزم تبریک میگم...هلیاست جون داره صاحب یه خواهر یا برادر میسه
مامان اعظم
پاسخ
ممنون خانمی
مامان الهام
22 آبان 93 23:47
به به خیلییییییییییییی خوشحال شدم تبریک میگم انشاالله به سلامتی فارغ بشین
مامان اعظم
پاسخ
مرسی عزیزم از دعای شما دوستان انشالله
مهدیه مامان تبسم
3 آذر 93 17:49
تبریک میگم مامان اعظم عزیز. قدمش واسه شما و هلیا گلی مبارک باشه. حتما ما رو در جریان اسمش و دختر و پسر بودنش بزار روزای خوبی واسه دوران بارداریت آرزو می کنم.
مامان اعظم
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما
مهدیه مامان تبسم
24 آذر 93 12:46
اعظم جان حال و احوالت چطوره؟ ویار بارداری که نداری؟ خدا بهت قوت بده . موفق باشی عزیزم
مامان اعظم
پاسخ
سلام ممنون مهدیه جان خداروشکر خوبیم و حالت تهوع سر این نی نی نداشتم بر عکس سر هلیا که خیلی شدید بود ممنون که جویای احوال هستید