هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

خرید پاییزی هلیا جونی

1393/7/9 7:58
نویسنده : مامان اعظم
1,347 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل و نازم عزیزکم حالا که فصل پاییز رسیده با اینکه هنوز هوا خیلی سرد نشده و هنوز نسبتا گرمه ولی من خیلی ذوق داشتم برم واست خرید لباسهای جدید و گرم بنابر این منو بابایی و شما یه روز عصر رفتیم خرید و من عاشق خرید واسه شمام مخصوصا الان که دیگه انقد شیرین زبون شدی اونجا همش واسه خودت انتخاب میکردی میگفتی مامان این اندازمه فکر کنم این یکی چی؟ همش میومدی پیشم یکیو برمیداشتی مگفتی اینو میخام نه این قرمزه رو میخام یعنی اصلا انقد خوردنی شده بودی میخاستم بخورمت دختر نازو شیرین زبونم همیشه تو رویاهام همچین دختری داشتم که واسه خودش لباساشو انتخاب میکنه وای چقد خوشحالم خداتورو بهم داده هزاران بار خدارو شکر میکنم عزیز دلم . بالاخره دیگه منو بابایی هم که ذوقمون کمتر از تو نبود چند دست لباس خوشگل و ناز واسه نانازمون خریدیم و همونایی بود که خودت دوسشون داشتی و چقد هم بهت میومدن حیف که هنوز انقد سرد نشده بپوشونم تنت ولی به زودی انشالله تن دختر نازم میپوشونم که مثل یه عروسک شه .

این هم عکساشون مبارکت باشه دختر قشنگم

پسندها (3)

نظرات (4)

مهدیه مامان تبسم
9 مهر 93 8:16
دست مامان اعظم درد نکنه با این لباس های قشنگ که واسه هلیا جونی خریده. مبارکت باشه هلیا جونم.بوس
مامان اعظم
پاسخ
مرسی مهدیه جون
مامان الهام
9 مهر 93 15:12
عزیزم لباسای جدید مبارک چه خوشگلن انشاالله به شادی ازشون استفاده کنی
مامان اعظم
14 مهر 93 23:21
مبارکت باشه خاله
مامان اعظم
پاسخ
ممنون خاله جونی
مامان الهام
26 مهر 93 15:39
عزیزم مبارکت باشه چه خوشگلن
مامان اعظم
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم