هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

ماه رمضان

1393/4/9 12:47
نویسنده : مامان اعظم
433 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر شیرین زبونم ماه رمضان هم رسید و من خیلی خوشحالم بعد دوسال میتونم امسال روزه هامو کامل بگیرم یه حس و حال قشنگی دارم همیشه ماه رمضان برام پر از خاطره های شیرینه سحر و افطاراشو خیلی دوست دارم یه حال و هواییه که آدم آرامش پیدا میکنه از خدا میخام امسال بهم توانی بده بتونم روزه هامو بگیرم با اینکه هوا گرمه و روزها طولانی ولی باز هم برام خیلی لذت بخشه و دوست دارم زودتر بزرگ شی ودر کنار منو بابامحمدباهم سحرها  بلند شیم روزه بگیریم باهم افطار کنیم  چه حس قشنگیه تو دختر مهربونم کنارم باشی تو همه لحظات زندگیم. خدایا شکرت بابت این نعمت بزرگت ازت ممنونم تنهاییامو پرکردی با وجود همسر مهربونم و این دختر شیرین زبون . دخترم تازگیا میخای بخوابی قبلنا باید لالایی میخوندم تا بخوابی ولی الان چند باری برات قران خوندم خیلی خوشت اومده و آرامش گرفتی البته همیشه وقتی شیر میخوردی من موقع شیر خوردن قرانو زمزمه میکردم و احساس میکردم چقد آرامش بهت میده و الان بعد از شیر گرفتنت هم خیلی دوست داری حالا هروقت میخای بخوابی میگی مامان لالایی نخون بسیلا بخون یعنی همون بسم الله الرحمن الرحیم  و منم برات زمزمه میکنم سوره های قرانو و شما میخابی و جالبه یه روز که داشتم میخوندم شما هم همراه من خوندی و برام جالب بود که من میخوندم شما تو ذهنت نگهشون میداشتی و حفظ شده بودی قربون دختر باهوشم برم و دیگه اینکه عاشق نقاشی کشیدن شدی و کلی سرگرم میشی و همینطور عاشق عروسکات شدی بهشون شیر میدی لالایی مخونی که بخابن الهی قربونت برم انقد از دیدن کارهات لذت میبرم میشینم کلی نگات میکنم کیف میکنم.

خدایا هرچقدر شکرتو بکنم بازم کمه بابت تمام این لحظات خوش زندگی با هلیا جونی هزاران بار شکرررررررر.

پسندها (2)

نظرات (0)