هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

روز مادر مبارک

1393/1/30 23:01
نویسنده : مامان اعظم
602 بازدید
اشتراک گذاری

مامان عزیز تر از جانم حالا که مادر شدم قدر همه زحماتتو میدونم حالا که مادر شدم میفهمم چه شب بیداریها چه گذشتها چه زحمتها برامون کشیدی میدونم نمیتونم ذره از این همه لطفی که در حق ما کردیو جبران کنم ولی از خدا میخام همیشه سلامت و شاد باشی سایتم بالا سرمون مامان مهربونو با گذشتم دوست دارم یه عالمه بوسه بر دستان پر از مهرت میزنم . انشالا صدوبیست سال زنده باشی.از طرف هلیا جونم که تو عشقشی خیلی دوست داره روزتو تبریک میگم با زبون خودش بهت میگم ماجون دوست دارم یه دنیا. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آروین-مریم
31 فروردین 93 9:10
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیبای خداوند؛ روزت مبارک!
مامان آرزو
16 اردیبهشت 93 19:01
با تاخیر روزتون مبارک و ایشالله 150 سال دیگه این روز رو به مادرتون دخترتون تبریک بگید. شما هم از دخملی و همسری کادوهای قشنگ بگیرید
مامان اعظم
پاسخ
مرسی آرزو جون روز مادر هم با تاخیر بر شما مامان مهربونو دوست داشتنی مبارک با کلی آرزوهای مادرانه واسه شما و فرشته کوچولوتون.