هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

تولد مامان

1392/9/24 11:32
نویسنده : مامان اعظم
593 بازدید
اشتراک گذاری

جوجو ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ بنج شنبه تولدم بود همه چی عالی فقط خانواده خودم بودن با شما وبابایی کلی خوش گذشت برا شام الویه و سوب و ژله درست کردم کیک تولدم هدیه دایی عظیم بود بعد شام کیکو بریدم شمعو فوت کردم وشماهم خیلی خوشحالو شاد بودی اخه تولدو دوست داری با دستای کوچولوی نازت کف میزنی میگی تلد تلد الهی قربونت بره مامان تا باشه همیشه شاد باشیو سلامت دوست دارم عشقم راستی هدیه ها بابایی یه دکور خوشگل خریذه بود من دکورو خیلی دوست دارم مامان وبابایی هم  صدتومن بول نقد دادن تا هرچی خودم دوست دارم  واسه خودم بگیرم  امین هم یه تابلو گل نقره قشنگ داد ایمان هم یه عطر خوشبو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)