هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

هلیاناز و سال جدید

1393/1/4 9:57
نویسنده : مامان اعظم
204 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم هلیای نازنینم سال نودو سه هم رسید سال نو مبارک ایشالا سال خوبو خوشی پر از شادی وسلامتی داشته باشی عزیزم این دومین بهار زندگیته ایشالا صدوبیست بهار دیگه هم رو ببینی عزیز دل مادر. وای چقد خوشحالم دومین سالی هست که با ماهستی و ما ازداشتن تو به خودمون میبالیم و هزاران بار خدارو شکر میکنیم وقتی عکس سال قبلتو میبینم میفهمم چقد بزرگ شدی و چه زود گذشت دوست دارم از این دوران شیرین کودکی تو لحظه لحظشو استفاده کنم که این روزها برنمیگرده دلم براشون تنگ میشه تمام تلاشمو میکنم که تو هم از دوران کودکی لذت ببری خوشگلم. امسال که سال اسبه آرزو میکنم اسب خوشبختی تو هم بتازه نازنینم. امسال امیدوارم همه سال خوبو پر برکتی داشته باشن تو هم همینطور خوشگلم. حالا از همون لحظات اول سال بگم که سال تحویل ساعت ۸و بیست و هفت دقیقه و هفت ثانیه بود من خودم اسفند رو و همه لحظات قبل از سال تحویل سالو خیلی دوست دارم همه در تلاشن برای سال جدید شورو شوق همه تو خرید و خونه تکونی رو خیلی دوست دارم  ماهم تا دو ساعت به سال تحویل بیرون بودیم و به دنبال کارهای باقیمونده که خدارو شکر انجام شد چون بابا محمد گفته که دوست داره سال تحویل رو حتما خونه خودمون باشیم به سنت دوسال قبل امسال هم تصمیم گرفتیم خونه خودمون باشیم و از مامان جون اینا دعوت کردیم بیان خونمون و دور هم باشیم و شماهم بیشتر بهت خوش بگذره سر سفره همه بودیم موقع سال تحویل و باباجون کلی دعا کردن و تو هم با اون دستای کوچولوت کلی آمین گفتی انشالله سال خوبی برای هممون باشه سفره هفت سینمون هم با وجود تو قشنگ بود قشنگتر شد.روز اول فروردین هم رفتیم خونه باباجونی آخه بخاطر عمو علی جونم و بابابزرگم چون بابا جون از همه بزرگتر بودن همه اومده بودن عید دیدنی و هم دورهم بودیم جای پدربزرگ و عموی مهربونم خالی بود خدا رحمتشون کنه. روز های بعدهم عمه فاطمه و عمو محمود اینا مهمونمون بودن وتو بازهرا دختر عمو و کیانا دختر عمه کلی بازی کردید و خوش گذروندید. دیروز هم آش دندونی کیانا دختر عمه بود رفتیم خونشون ایشالا سلامت باشه کیانا خوشگله.عکسای این چند روز از سال جدیدم واست میذارم. امیدوارم همگی سال خوبو خوشی داشته باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)