هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

دختر شیرین زبون

1392/12/17 12:42
نویسنده : مامان اعظم
461 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شیرین زبونم دیگه واسه خودت خانمی شدی یک ماهی هست جمله میگی اولین جمله ای هم که گفتی دوست دارم بود وای چقد ذوق کردم که مامان یه دختر مهربونم که اولین جمله زندگیش دوست دارم بود کلا تو یه دختر مهربون عاطفی مثل باباتی رفتارو اخلاقت خیلی شبیه بابا محمدت هست خیلی خوشحالم که همسر و دختر مهربونی دارم. الان دیگه میتونی راحت جمله بگی مثلا آب بده یا کیتاب اتاد یعنی کتاب افتاد یا میگی دوست دارم عزیزم. وای خدایا همیشه تو تصوراتم مامان یه دختر شیرین زبون مهربون میدیدم خودمو الهی قربون خدا جونم برم که دقیقا دختر رویاهامو داد خدایا شکرت. خدایا بهم توانی بده بتونم دختر پاکدامن نجیبی تربیت کنم هرچند تو ذاتت خداییه و خدا جونم خیلی دوست داره همیشه میبینم چطور لطفش شامل حالت میشه از همون بدو تولد پر از برکت و خوبی بودی برامون منو بابا محمدت هر لحظه بابت داشتن تو شکر گذار خداوند هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 15:49
درود خیلی متشکرم از پیام تبریکتون عکسهای تولد رو آپلود کردم منتظر نظرات شما عزیزان هستم دوستون دارم
آرزو-مامان آرمینا
17 اسفند 92 17:02
عسیسم خوش به حال مامان مهربونتون خدا شما رو برای مامانتون نگه داره و هرروز شاهد موفقیتهای بزرگتون باشه. و هر چی خوبی برای شما میخواد نصیبت بشه دخمل مهربونم
مامان اعظم
پاسخ
ممنون خاله جونم. از دعای شما دوستان عزیز انشالله.