هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

مهمونی

1392/11/14 16:28
نویسنده : مامان اعظم
242 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com aniversario gif gif 97.gifsmileytotalgifs.com aniversario gif gif 77.giftotalgifs.com aniversario gif gif 85.gif

 

دخترکم مهربونم

دیروز مامان کلی مهمون داشت یه مهمونی عصرانه مامان جونت خاله مامانی مادر جون و زندایی رضا

الهام خانوم زندایی  اکبر مامانی وهماو صبا دختر داییهای دوست داشتنی مامانیو میترا خانم و پریا جون

دخترشون مهمونمون بودن تو هم کلی خوشحال بودی که انقد واست مهمون اومده با شیرین زبونیات  دلبری میکردی

همه هم دوست داشتن  برا پذیرایی هم آش جو درست کرده بودم همه هم کلی خوششون اومد همینطور شما که

همش میگفتی آش الهی قربونت برم که آشو خیلی دوست داری  یه کیک خوشمزه هم  که خودم

درست کردم که عکسشو گذاشتم که بعد آش با چای نوش جان کردیم  جای همگی دوستان خالی.

هم یه علتش شما بودی که همه این مهمونهارو خیلی دوست داری وکلی بازی کردیو شاد بودی.

انشالله همیشه شاد باشی دختر گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سه قلوها
8 بهمن 92 0:43
سلام عزییییییزم ایشالا همیشه ی همیشه شاد باشه ، خدا حفظش کنه بابت همدردیت واقعا ممنون ، الان دیگه خیلی بهترم ، خدا رو شکر ... ایشالا ، حتما میتونم شیر خودمو بدم ... فداااااااات
مامان سه قلوها
8 بهمن 92 0:43
راستی ، با اجازه شما رو لینک کردم که همیشه داشته باشمتون ...
مامان اعظم
پاسخ
قربونت برم عزیزم خیلی هم خوشحال شدم انشاالله دوست خوبی براتون باشم.
Homa
8 بهمن 92 2:32
Ghorbonet beram azam joon koli zahmat dadim behet kheili ham khosh gozasht mercccc vase hsme chiz Perfeccctttt
مامان اعظم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ما هم با وجود شما خیلی خوشحال بودیم و بهمون خوش گذشت انشااله تا باشه از این زحمتها.
مامان بهار،مهرنگار
9 بهمن 92 21:20
انشالله عزیزم.وووای چقدر مهمون چه جوری پذیرایی کردی خواهر
مامان بهار،مهرنگار
10 بهمن 92 11:23
خصوصی داااااری
مامان اعظم
پاسخ
آره ممنون عزیزم که اعتماد کردی
آرزو-مامان آرمینا
11 بهمن 92 12:51
ایشالله همیشه جشن و مهمونی باشه و به شما هلیا جوووونی هم کلی خوش بگذره . عسیسم با زبووون جوجهای به مامان بگو مرسیییییییییمامان جووونم ولی بازم از این کارا بکن که من همش شاد باشم
مامان اعظم
پاسخ
مرسی خاله جون انشاالله شما و آرمینا جونی هم همیشه شاد باشید.
آرزو-مامان آرمینا
15 بهمن 92 0:31
میگم من این کیک خوشگل و خوشمزه رو که مامان اعظم با کلی عشق و سلیقه درست کرده روندیده بودمو الان دیدم و کلی دلمون برای خوردنش پر کشید.عزیز دل خاله شما جای ما میل کن .نوووووش جونتما که دستمون بهش نمیرسه .
مامان اعظم
پاسخ
خاله مهربونم ما جای همه دوستان مخصوصا شما خاله مهربونو خالی کردیم