هلیا  جونهلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
رونیا جونرونیا جون، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

هلیا خورشید زندگیمون

یه روز سرد بارونی

1392/10/26 11:45
نویسنده : مامان اعظم
305 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com chuva gif gif chuva06.gif

جوجوی من امروز که از خواب پا شدم دیدم هوا ابریه از پنجره که نگاه کردم دیدم داره برف ریز میاد خیلی خوشحال شدم گفتم آخ جون دوباره برف و برف بازی ولی بعدش چند دقیقه بعدش بارون شدن ولی بازم خدارو شکر میکنم بابت رحمت الهی .عزیزم تو هم که امسال اولین برفتو دیدی هفته قبل خیلی خوشت اومده بود باهم رفتیم حیاط مجتمع کلی ذوق کرده بودی ولی به برف دوست نداشتی  دست بزنی بعدشم رفتیم خونه مامان جونو کلی تو حیاطشون عکس گرفتیم تو پستای قبلی گذاشتم ولی متنشو وقت نکردم الان نوشتم. عزیزم این روزا زندگی باتو هر روز که بزرگتر میشی قشنگتر میشه وای که چقد اون خدایی که تورو افریده دوست دارم و چقد ازش ممنونم وقتی تورو بغل میکنم بوی وانیلی تنتو دوست دارم تو  برام بستنی شکلاتی آخ که چقد دوست دارم بخورمت مامانی من با داشتن تو بابات و سلامتیتون هیچی دیگه از خدا نمیخام وای ازت ممنونم خدا جونم بابت هلیا طلایی که به من دادی . خدا جونم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارممممممممممممممممممممممممممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار،مهرنگار
30 دی 92 1:35
ای جون به مامانیه با احساس.خدا نگهداره گلمون باشه. برف خوشبحالت مهرنگار هنوز نمیدونه چیه؟
مامان اعظم
پاسخ
انشاالله به زودی برف میاد و مهرنگار جونم لذتشو میبره